Blog

Ajuda’ns a netejar els espais naturals del Temporal Glòria

Conseqüències Temporal Gloria al Delta de l’Ebre.

Els efectes del temporal Glòria, una tempesta de llevant del 20 al 22 de gener, a fet que el mar endinsi a dintre de platges, plantacions d’arròs, propietats privades, i sobretot el mes danyat els espais naturals del Delta de l’Ebre.
Per això necessitem molts voluntaris per poder netejar mes de 100 km de costa.

L’hostal Cling 43 vol agrair als voluntaris de fora del Delta de l’Ebre per poder venir ajudar-nos. El que us proposem es un descompte del 30% amb el Codi Promocional : TEMPGLORIA des de la nostra pagina web i podeu gaudir d’aquest descompte.
A continuació us deixem el programa per poder compaginar els dies que poguéssiu venir ajudar-nos. Recordar-vos que s’ha d’inscriure al lloc de cada neteja per portar un control i portar guants per poder ajudar.

Des de l’Hostal Cling 43 us podrem inscriure-us si ens ho comenteu dient-nos : el lloc, dia i quantes persones.

NETEGES D’ESPAIS NATURALS

• Dissabte 1 de febrer

  • Neteja a la platja Eucaliptus. Amposta. Trobada a les 9.30h a l’Oficina d’Informació Turística o a les 10h a la Platja Eucaliptus.
  • Neteja al camí de la platja del Molinet. Sant Carles de la Ràpita. Trobada a les 10h, en aquest punt. Badia dels Alfacs. INSCRIU-TE: https://bit.ly/3ae9L6T. Lloc: https://goo.gl/maps/1dM2pHHT2UmdS4ho7
  • Neteja a la platja de la Marquesa. Deltebre. Trobada a les 10h, al restaurant Los Vascos.

• Diumenge 2 “Dia Mundial de les Zones Humides”

  • La Plataforma en Defensa de l’Ebre Riet Vell Reserva de SEO/BirdLife i Institut de Recerca i Tecnologies Agrolimentàries – IRTA, organitzen un acte sobre les Nàiades al Trabucador i després hi haurà una neteja a la zona. Trobada a les 10.30h, al Trabucador.

• Dissabte 8 de febrer

  • Neteja a la platja de Migjorn. Sant Jaume d’Enveja. Trobada a les 10h, a la platja Migjorn.

• Diumenge 9 de febrer

  • Neteja a la zona Riumar-Garxal. Deltebre. Trobada a les 10h, al Passeig Marítim de Riumar (a la banda del Garxal). A les 12h, Visita guiada del Garxal a la desembocadura de l’Ebre.

• Diumenge 16 de febrer

Sols podem fer poc, junts podem fer molt!

Requisits:
* Portar guants de roba o de pell (preferiblement).
* Seguir les indicacions dels tècnics del Parc Natural en tot moment.
* Portar roba còmoda, aigua i menjar per al consum personal.
* Els menors hauran d’anar acompanyats per un adult.

Horari: Dissabte 01 i diumenge 16 de febrer, de 10h a 13h.

Open chat
!Hola¡
¿Como te podemos ayudar?